Klacht: Geen klant toch elke maand € 80, van mijn rekening

op 31 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de overname van internlnet zijn wij uitendelijk niet in zee gegaan met tele2.
WIJ ZIJN GEEN KLANT. MAAR HET PROBLEEM DOET ZICH VOOR SINDS JUNI , BIJ HET STOPPEN VAN INTER NL NET.
Wij gebruiken nu internet van Zikko.
Toch int tele 2 al twee maanden € 80,00 van onze rekening, die we natuurlijk meeen weer ongedaan hebben gemaakt. Dit via een mail en via een brief per pist aan tele 2 kenbaar gemaakt.
Krijgen we ook nog een dreigbrief dat we de deurwaarder op de stoep kunnen verwachten.
Wanneer houdt dit op en werkt tele2 zijn administratie bij.

Gewenste Oplossing:

Graag een excuus , en geen automatische incasso's van onze rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van der Linde