Klacht: Geen klant meer. Naar KPN gegaan sinds 1 febr.2017

op 13 april 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgestapt naar KPN. Ik vind de service echt heel slecht bij Online.nl. 5,5 jaar klant van online geweest. Sinds 1 februari ben ik naar KPN gegaan i.v.m. met slechte klantenservice bij Online.nl. Ik kan niet op de site komen. Dit hadden ze veranderd sinds oktober met een andere ingang voor mij, maar daarvoor ook al niet op de site. Ik heb nooit wifi kunnen krijgen op mijn mobiel. Hierover heb ik vaak gebeld maar nooit dit kunnen ontvangen. En ik ben niet naar mijn wensen als klant netjes behandeld. Krijg brieven dat ik feb. contact heb gehad, dit was in januari. Allemaal administratieve fouten. (de laatste keer met nog een poging voor wifi ontvangst gebruiken voor mijn mobiel) Ik kreeg na doorverbinden heel lang wachten een meneer 14 minuten later aan de telefoon. Die zat te eten (onsmakelijk smakken). En niet mijn probleem heeft opgelost en wel een verkooppraatje, waar ik niet voor belde. Nu krijg ik brieven terwijl ik al aansluiting had van KPN. Waarvan ik op 1 februari ook een switchkaartje naar Online, het adres heb gestuurd op de post. Dat mijn verbinding als ik niet betaal wordt verbroken. Ik heb helemaal geen online meer. Graag wil ik van deze Online.nl af Geen brieven van openstaande saldo E 203,50. Alles annuleren.

Geen openstaande saldo meer, annuleren. En geen administratieve fouten meer van Online.nl.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 12 juni 2017 om 12:12 geantwoord

Heeft op 04 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Helaas heb ik weer een brief van online.nl E 4,00. Deze ga ik betalen. Ik begrijp totaal niks van het bedrijf online de communicatie is daar niet goed. En een uitbetaling naar mij van E 38,59. Ik wil gewoon niks meer met online te maken hebben omdat het niet goed loopt en dat het goed afgehandeld wordt en gestort wordt, verrekend. Daarna ga ik akkoord voor afsluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door scheermesjes2014