Klacht: GEEN KLACHT.NL meer.

op 24 mei 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Beste lezers,

Ik heb begrepen dat syncasso GEEN klachten meer behandeld van externe klachtensites. (Dus geen klacht.nl meer) Ik adviseer u daarom vanaf heden uw klachten in te dienen bij \”kamer voor gerechtsdeurwaarders\”

U kunt hier een formulier invullen en dit vervolgens per post of e-mail zenden.
Onderaan vindt u de link naar de klachtenformulier (ergens beneden op de site hieronder.)

Uiteraard is een bezoek bij het juridisch loket ook aan te raden.
Ik wens u heel veel succes met deze oplichters.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 29 mei 2017 om 13:34 geantwoord

De door betrokkene eerder via Klacht.nl ingediende klacht hebben wij op 23 mei 2017 afgehandeld. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht in het vervolg rechtstreeks BIJ ONS in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/. Via onze website worden uw klachten vervolgens in behandeling genomen en opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door omer68