Klacht: Geen klacht, maar weet geen andere poort om kontakt te leggen.

op 20 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft; aanvraag vakantiebonnen voor de periode 25/7 t/m 26/8-2016
dan geen bezorging meer aan huis – bediening dan door Recron camping
kenmerk tmgp-44301104991 klantnummer 162750293
Met dank, gaarne bevestiging voor ontvangst aanvraag. WMR

Gewenste Oplossing:

Ben een tevreden klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Romkema,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals telefonisch besproken was hebben wij uw aanvraag voor u verwerkt. Binnen een week kunt u de bonnen in uw brievenbus verwachten.

Wij danken u hartelijk voor het meelezen en wensen u ook de komende tijd veel leesplezier met De Telegraaf.

En natuurlijk ook een fantastische vakantie toegewenst!

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Romkema