Klacht: geen klacht

op 13 september 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 24 oktober 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marc,

Na ontvangst van de klacht hebben wij 16 september een email en de boekingsbevestiging toegestuurd. Daar wij hier geen reactie op hebben ontvangen gaan wij ervan uit dat de situatie naar tevredenheid is opgelost.

Indien hier vragen over zijn vernemen wij dit graag!

Vriendelijke groet,

Micha - Team TravelBird.

Alle klachten die gemeld zijn door nihhil