Klacht: Geen kinderwagen in het ov ??!!

op 15 juli 2019 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wil graag met me dochter van 10 maanden naar de lidl en action. Echter kan ik haar niet mee nemen in het openbaar vervoer omdat op deze route een 8-persoonsbusje rijd. Ja ik kan een andere bus pakken en een half uur in de bus zitten en vervolgens nog 10 minuten lopen.. terwijl het stuk lopen vanaf me huis ook maar een half uur is. Er gaat echter wel een rechtsstreekse bus. Maar daar kan dus de kinderwagen niet in mee. Ja als ik de wagen in klap. Dus dan moet ik me baby op een vieze grond leggen zodat ik hem in en uit kan klappen? Vervolgens moet ik me dochter ook nog is op schoot nemen. Wat heel erg gevaarlijk kan zijn en niet is toegestaan in een taxi, maar dus wel in een autobus? Dit lijkt me niet.

Kortom ik zit vast aan huis omdat Qbuzz een 8persoonsbus laat rijden waar geen baby in mee kan. Graag wil ik u meer vertellen

Mvg

Karlie

Wanneer ik me baby in de kinderwagen mee kan nemen in de bus naar de Kareldoormanlaan in Zwijndrecht. Zonder onnodig een uur onderweg te zijn wat normaal lopen een half uur is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karlieko