Mijn Klacht:
De reclame op tv is er nog steeds, bij aankoop 2 vellen postzegels kerstkaarten kado. Nu alweer 1 week geleden wel de zegels gekocht maar helaas waren allang de kerstkaarten niet aanwezig. Leuk om iets te beloven wat er toch niet is.
Gewenste Oplossing:
Hopelijk ontvang iets ter vergoeding

