Mijn Klacht:
Sinds vorige week heeft de AH Driebergen, Leersum en Doorn geen kattenblikjes meer, behalve jullie eigen merk. Basic vinden katten echt niet lekker. Dat betekend dat we zakje moeten gaan gebruiken. Terwijl blik in de PMD container gaat en worden gerecycled, moet er voor 1 blikje, 3 zakjes gebruikt worden die bij het rest afval moeten. Dit is een enorme berg afval extra creëren in een tijd dat we goed voor het milieu willen zijn??? Ik laat alle belachelijk en schandaligen niet in deze klacht tevoorschijn komen, maar het is echt vd zotte!
Gewenste Oplossing:
Graag de Wiskas en Felixen van deze wereld weer terug in de schappen.

