Klacht: geen kaarten op tomtom one xl west europa

op 07 juli 2012 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 dagen geleden de tomtom geupdate, toen ik hem loskoppelde wou hij niet meer opstarten, ik heb toen op de website van tomtom opgezocht wat ik hier mee aan moest, ik heb alles overgezet op de computer en op de website stond dat je dan Applicaties, Kaarten, Stemmen en QuickGPS moest verwijderen, dit heb ik gedaan ik heb hem toen geformateerd en alles opnieuw geinstaleerd toen ik hem weer loskoppelde van de pc starte hij wel op maar gaf aan dat er geen kaarten waren en een verwijzing naar de website van tomtom, toen heb ik alle stappen gedaan die er stonden maar ik kon geen kaart meer krijgen omdat de garantie verlopen was

Gewenste Oplossing:

een nieuwe kaart op de tomtom

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kkamps