Klacht: geen juiste CI modul

op 13 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

omdat mijn moeder uitzending gemist wilde gebruiken overgestapt van CI modul naar mediabox basic.
Na aansluiten blijkt dat haar ringleiding niet werkt met de mediabox, dit blijkt bekend te zijn bij Ziggo. Hierop afgelopen zaterdag haar abonnement weer laten omzetten naar CI modul met basic internet en volop bellen. Door de medewerkster werd aangegeven dat het ca 2 uurtjes zou duren voordat eea geactiveerd zou zijn. Na 2 uren bellen andere medewerkster verteld dat het minimaal 24 uur zal duren voordat eea omgezet wordt.
Maandag12 febr weer contact met Ziggo medewerkster geeft aan dat de CI modul niet bekend is bij Ziggo. Daarop heeft zij een collega erbij geroepen, Deze mocht ik niet aan de telefoon. weer reactie dat eea nu binnen Ziggo ingang is gezet en dat het misschien wel enkele dagen duurt voordat eea omgezet is en geactiveerd. Nu al 24 uur de melding bij commerciële zenders dat de smartcard niet bij de CI modul past.

wij zijn tevreden als we morgen weer tv kunnen kijken en het abonnement juist is omschreven in mijn Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SOS