Klacht: Geen jas, geen geld

op 30 januari 2014 over Dutchmoda in de categorie Mode

Bijna vijf weken geleden heb ik een jas besteld bij Dutchmoda (214,95). Aangezien het omstreeks het nieuwe jaar was, ging ik er vanuit dat het ietsje langer zou duren dan 72 uur. Dat kan je wel zeggen.. Tot op de dag van vandaag, geen jas. Inmiddels zes keer telefonisch contact gehad, de vierde keer een tegemoetkoming van 30€ (die daadwerkelijk gestort is op mijn rekening). Ik had er toen weer wat vertrouwen in. Er werd mij toen beloofd dat de jas ECHT volgende week zou komen, maar helaas.. Vorige week vrijdag redelijk geïrriteerd gebeld dat ik of NU de jas wilde hebben of NU mijn geld. Ze hebben toen mijn bestelling geannuleerd en binnen een paar dagen zou het volledige bedrag op mijn rekening staan. Ik had daar, naïef genoeg, vertrouwen in aangezien de €30 ook binnen een paar dagen op mijn rekening stond. Nu heb ik wéér gebeld, en zeggen doodleuk: wij houden ons aan de wettelijke afspraken van 30 dagen om geld te retourneren. Yeah right?! Als ik de reacties hier lees, heb ik daar een heel hard hoofd in..

Mijn geld terug van €214,95

Alle klachten die gemeld zijn door lottteeee