Klacht: Geen Jamie Oliver producten beschikbaar

op 12 juli 2016 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Breda 28 juni 2016,

Vandaag wilde ik de 8 spaarkaarten inleveren voor de Jamie Oliver producten deze kunnen t/m 28 juni opgehaald worden. Omdat wij op vakantie waren hadden wij niet de tijd om dit eerder te doen.
Tot mijn verbazing zag ik de summiere display met een briefje dat jullie al eerder waren gestopt met het uitgeven van zegels (nog voor de eind datum van 14 juni).
Ik wilde het alsnog bij de klanten service balie bestellen maar kreeg te horen dat dit niet kan. Dit is tegen de wet, jullie zullen mij evt. een alternatief moeten aanbieden voor de verloop datum.

Ik hoop graag op een reactie van u.

Vriendelijk groeten,
P.M. Nieuwenhuijs-Lindhout

Gewenste Oplossing:

Een oplossing graag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Makro over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Paul Nieuwenhuijs

1 jaar geleden - Goede avond, Ik heb na 9 dagen nog geen reactie mogen ontvangen, nou weet ik niet hoelang dat duurt daarom graag een reactie van u. Vriendelijke groeten, P.M. Nieuwenhuijs-Lindhout

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Nieuwenhuijs