Klacht: Geen jaarboek ontvangen, wel bedrag afgeschreven

op 30 mei 2016 over Lecturama in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klant 970499091

Er wordt wel € 34,90 van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb tot op heden geen jaarboek ontvangen.
De laatste editie die ik heb ontvangen is van 4 februari 2015 (termijn 23).
Graag hiervan een verklaring Lecturama is niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Alsnog het jaarboek ontvangen
Alle jaarboeken van Suske en Wiske heb ik ontvangen en ik zou het jammer vinden dat ik deze in mijn verzameling zou missen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturama

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 30 mei 2016 om 19:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Vliet,

Door een fout in de programmatuur , is onterecht te vroeg geincasseerd. Een deel van de boeken wordt in juni verstuurd , een ander deel in juli/aug. U kunt indien u wenst storneren. We zullen weer incasseren , als alle klanten hun boek hebben ontvangen. Mocht u niet storneren , dan zal er niet nogmaals een bedrag van uw rekening afgaan.

Onze excuses voor het ongemak. U kunt altijd een ticket aanmaken via onze site www.lecturama.com.

met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door joanna1963