Klacht: Geen invulling van de beloofde kopersbescherming

op 18 juli 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Product gekocht op eBay van Lightinthebox uit Hongkong via PayPal. Na ontvangst bleek product niet te functioneren. Product was verzonden door Lightinthebox met adres in Weesp. Product werd aan dit adres geretourneerd met volledige Track&Trace, waarvan bewijs aan PayPal werd gezonden. Volgens PayPal had het product geretourneerd moeten worden aan bedrijf in Polen en weigerde op basis hiervan terugbetaling. Na lang aandringen werd mij verzocht om een verklaring van bedrijf uit Weesp te vragen, waarin men aangaf mij een product te hebben gezonden en dit ook weer ontvangen te hebben. Ook na deze verkalring weigerde PayPal nog steeds terug te betalen. Al met al ben ik meer dan 2 maanden bezig geweest en geen resultaat geboekt, terwijl ik heb voldaan aan alle eisen van PayPal. Al met al heb ik ervaren dat de kopersgarantie van PayPal niets voorstelt en mij in de kou liet staan.

Ik ben tevreden wanneer men mij het aankoopbedrag vergoed, waarbij het mij geen eens om de hoogte van dit bedrag (€41,19) gaat, maar om het principe dat men niet waar maakt wat men belooft!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicol118