Klacht: Geen internet/geen service

op 11 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op mijn mobiel heb ik het grootste internetbundel zitten wat er bestaat via tele2. Echter sinds anderhalve week heb ik de telefoon en daarmee ook het pakket. Nu doet internet het vanaf het begin af aan vaak niet ofja met 9 kbs terwijl het 3600 kbs moet zijn dus dat vergelijk ik even met niets!

Bij de 3e keer met tele2 aan de telefoon te hebben gehanden moest ik mijn simkaart in een andere iphone stoppen. Hierna moest ik terug bellen. In de andere iphone deed hij het ook niet dus ik terug bellen juppie na de 4e keer een oplossing. Niet dus, ik moest met een ander toestel weer terug bellen na al constant 5 minuten in de wacht te hebben gestaan. toen heb ik gezegd ik heb hier echt geen zin meer in ik wil het opzeggen tele2 kon niet terug bellen(born to be cheap). Helaas kon er niet meer worden opgezegd het was namelijk zo dat die afdeling dicht was en ik maandag kon terug bellen.

Na vandaag 5 keer te hebben gebeld en 5 keer een ander antwoord te hebben gehad dat bij mij de dekking wel of niet goed is ben ik er echt klaar mee. Zij verwijzen weer naar gsmweb en andersom. Mijn visie ik betaal aan tele2 dus zij moeten mij die diensten geven.

Maar dat is niet het enige ook al bel je voor de 5 keer kom je door een fout in hun systeem bij de receptie uit van het gebouw die even vriendelijk zegt ik kan niets voor u doen ik moet u weer in de wacht zetten. en raad eens weer achteraan in de wachtrij na 5 min gewacht te hebben weer 5 min wachten. Niet dus mijn afspraak staat voor morgen al bij het juridisch loket want blijkbaar wil tele 2 geen nieuwe klanten! DUS MENSEN NIET AANMELDEN WANT GEHOLPEN WORDT JE NIET!!!!

dan nog iets over de service ik heb al zoveel mensen gesproken. Iedere keer zegt de een over de andere dat die zijn werk niet goed doet want er is een slechte dekking en dan weer een goede dekking bij me!!! Hieruit is op te maken dat ze zelf niet weten waar ze mee bezig zijn…. dan dien je een klacht in op het internet waarbij ze doodvriendelijk zeggen bel anders even naar de klantenservice….. Echt waar een provider om moe van te worden.

Je wordt er behandeld als een schaap en hun zijn de herders... Dit valt niet meer goed te maken ze moeten gewoon me abbo stop zetten en me alle gemaakte kosten terug geven.... Ik meld me NOOIT meer aan bij tele2

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 juli 2012 om 15:21 geantwoord

Vervelend dat gebruik van internet niet naar tevredenheid werkt. Er is nog een melding van de klant in behandeling bij de klantenservice. Bij vragen hierover kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Max Melis