Klacht: Geen internet en telefoon, zakelijk abonnement klacht wordt niet opgelost

op 21 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds juni veel uitval van internet vooral ’s avonds een drama, ik wordt aan het lijntje gehouden en het is nog steeds niet opgelost. Er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen van Ziggo. Ik heb Ziggo Zakelijk omdat je dan een betere verbinding hebt en eventuele klachten worden meteen opgelost, niet dus. Echt verschrikkelijk slecht, klantenservice houd me ook aan de lijn, ze proberen alles uit de kast te halen om het probleem intern bij mij te leggen, ik heb een nieuw modem gekregen, zelf nieuwe kabels gekocht etc.

Gewenste Oplossing:

Ik wil internet zonder dagelijkse uitval en storingen, het is niet werkzaam met deze verbinding. Ik wil graag op een goede normale manier geholpen worden door Ziggo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EduardC