Klacht: Geen internet en telefoon

op 09 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Sinds onze verhuizing op 30juni niet alle diensten beschikbaar van het pakket, waarvoor we wel betalen. Tot nu toe 3x contact gehad per telefoon (met mobiel). De eerste keer vanaf me werk gebeld of de verhuisservice wel goed was gegaan dit bleek zo te zijn. Uitgelegd dat alleen de lampjes power en ds brandde. Volgens de medewerker kon hij alleen wat doen als ik thuis was (verbindingen controleren), dus advies opgevolgd en thuis terug gebeld (weer met mobiel). Het antwoord van de medewerker was direct: Als u geen verbinding heeft kunnen wij (upc) niks nakijken, dus heb ik opnieuw van alles geprobeerd. Vervolgens toch maar weer gebeld (3e keer met mobiel). De enigste oplossing was een monteur langs laten sturen, maar dit zou een week duren. Hier waren wij niet tevreden mee en nog gevraagd of er een snellere optie was omdat alles nog met mobiel moet, geen internet en abonnement wat gewoon doorloopt zonder van alle diensten gebruik te kunnen maken. Er was nog een optie: monteur vastgezet op 9juli en zelf de upc splitter vervangen, mocht dit het probleem oplossen kon ik de monteur gewoon annuleren. de upc splitter kon volgens de medewerker gewoon bij bijv. de Gamma gehaald worden. Met nieuwe moed naar de Gamma, en om deze splitter gevraagd. Het antwoord: is hier niet te koop, handyman heeft upc delen. Handyman bleek meerdere delen met com keur te hebben, maar de gschikte splitter niet. Als laatste hoop naar de upc winkel met de oude splitter, en deze netjes kunnen ruilen. Thuis gelijk de splitter gemonteerd, maar helaas…niet opgelost. Toen maar besloten dat er niks anders op zat dan wachten op de monteur. Monteur vandaag geweest
(was niet thuis, alleen mijn vrouw die er geen verstand van heeft)
gelijk een nieuw type modem/router neergezet. Volgens de monteur zou hij het weer doen, zonder de telefoon te checken en op laptop te kijken of hij goed communiceerd. Na eenmaal thuis te komen van mijn werk, bleek het weer valse hoop. Laptop geeft aan: verbonden, maar geen netwerktoegang. Op de site de installatie cd-rom gedownload, ook deze gaf verbinding geslaagd. Maar geen internet. Ook de telefoon is nog nisk veranderd, niet bereikbaar en geen kiestoon. Dit valt ons heel erg tegen, na zo’n 4 jaar klant te zijn nooit de klantenservice nodig gehad. Maar nu er problemen zijn, merk ik jammer genoeg dat er weinig interesse is voor het oplossen van het probleem.

Buiten deze problemen lijkt het ons niet meer dan op zijn plaats om een vergoeding te geven voor de niet geleverde diensten (die nog niet zijn opgelost). Ook blijven onze mobiele kosten enorm oplopen, en het niet onbeperkt bellen. We hopen dat deze klacht serieus genomen word!!

Oplossen van de problemen. Niet geleverde diensten vergoeden, tevens een gebaar voor de mobiele kosten, en het niet onbeperkt kunnen bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door benjaminverveer007