Klacht: Geen internet en geen telefoon

op 24 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

27/28 heb ik kpn gebeld of ze over 4 weken mijn pakket wilde afsluiten(tel.internet)ivm verkoop huis het was allemaal oke..ik merk uur later dat ik geen internet heb.ik heb weer gebeld ze zeiden sorry maar onze kollega heb een foutje gemaakt zij heb per vandaag alles afgesloten,sorry voor ongemak goed en nu,ze zegt meneer binnen 48uur is alles weer in orde,na 2 dagen heb ik gebeld ze verbinden je door en door ..ja meneer mijn kollega heb een foutje gemaakt ze mocht niet zeggen dat na 48 uur geholpen zou worden want dat kon niet..en nu..ja wij schrijven u klachten op en sturen door en u word zo spoedig mogenlijk gebeld.volgende dag ik weer gebeld ja meneer wij hebben doorgegeven u moet wachten..de volgende dag ik heb weer gebeld ja meneer we hebben een oplossing u krijgt per post een kastje dan heb u weer internet ik zeg oke..wanneer mevr. Ja het duurt 2/3 dagen ik zeg oke ik heb 3 dagen gewacht weer gebelt,ja meneer in onze systeem staat dat het gestuurd is,ja maar ik heb het niet ,wachten meneer oke..2 dagen later weer gebeld ja wij kunnen niets voor u doen systeem geeft aan dat het verstuurd is.Het is allemaal boelshitt ze denken dat je overgaat naar een ander provijder daarom helpen ze je niet..mijn 3 kinderen hebben heel vaak hulp nodig van internet ivm school en ze doen spelletjes en ik kan mijn vrouw niet bereiken van uit mijn werk en mijn vrouw kan niet eens ergens heen bellen als iets gebeurd zij belt mij via watsup of zij gebruikt huistelefoon.moet nu belte goed kopen om te bellen..het is vandaag 8 juli en nog geen kastje maar wel een lege doos gehad daar staat in dat ik hun kpn kastje wat ik al jaaaaren gebruik wil terug sturen..het is gewoon belachelijk.ben al 14 jaar klant en nu doen ze dit..ze proberen al jaren of ik wil overstappen naar ander provijder want het is goed koper zeggen ze..ik heb dat nooit gedaan..en nu stank voor dank..omdat ik mijn huis heb verkocht en verhuis naar een huis boven een winkelpand(waar internet aanwezig is)dus moet maar een telefoonkaart kopen met internet..ze liegen van allekanten en ze sturen je van links naar rechts en jij heb nog niets..

Wanneer ik internet heb..

Alle klachten die gemeld zijn door Ceylin61