Klacht: geen internet

op 11 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

internet en tv werkt nog niet. Deze zou 27 juli aangesloten zijn.
Na 8 keer gebeld te hebben is mij 2 keer beloofd dat het modem geactiveerd kan worden opm afstand. Dit is niet gelukt.
Hierop zou er op 9 augustus een monteur langskomen. Deze is niet geweest. Er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt. Dit kan pas over twee weken. De jongen aan de telefoon twijfeld of de monteur dan ook echt wel komt.

Gewenste Oplossing:

Als alles goed werkt en ik een vergoeding krijg voor de vertraging en frustratie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H771