Klacht: Geen internet

op 03 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het internet kan niet hersteld worden 6 afspraken gemaakt en er word er geen 1 nageleefd een bedrijf wat lak heeft aan de cosument .
Je word er van het kastje naar de muur gestuurd en geen 1 die een passende oplossing bied. Zelfs word er gezegd dat de directeur geen verstand heeft van de consument en wil ook geen klanten te woord staan die ontevreden zijn. Warschijnlijk heeft dit effect op de rest ongemotiveerd en laat maar waaien cultuur.

Gewenste Oplossing:

Werkend internet
Excuus
Vergoeding voor devgelede schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel37