Klacht: Geen internet.

op 31 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na weken problemen te hebben met het internet ben ik het beu. Dit is te gek voor woordem dat ze ons niet kunnen helpen ivm een storing. Dit al weken en weken kang. We hebben wel tv maar kan geen Netflix etc kijken of laptop tablet gebruiken. We hebben dus niks aan de smart tv. Vrienden weten of we thuis zijn omdat we niet op appjes reageren. We hebben hier geen wifi dis kunnen niet reageren. Vaak vergeten we mobiele wifi uit te zetten bij thuiskomst. Dus…..als we weggaan komt de stroom aan berichtjes binnen. Via mobiele abonnement moeten we nu internetten en die staat dus nu ook weer net op het limiet. Mobiel ziet wel wifi-adres maar stuurt/ontvangt geen berichtjes. Het is echt te gek voor woorden. Net weer de Ziggo gebeld maar meer dan 10 min wachttijd. Advies; later tijdstip terug te bellen. Wanneer geven ze eindelijk een oplossing? Zelfs de foute incasso’s is een getouwtrek en wat krijg je? Een herinnering en de volgende brief 40,00 boete. Oneerlijk want we betalen voor iets wat we niet krijgen en ze niet oplossen.. Ben benieuwd of zij de overschrijding van mob betalen. KPN nooit zo lang touw getrokken. We zijn het moe en zat om met laptop onder de arm naar de buren te moeten om mail te lezen.

Als we internet krijgen waar we voor betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noor Wood