Klacht: geen internet

op 03 mei 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al sinds 5 April geen internet verbinding.
Ze hebben nu beloofd het 10 mei te gaan repareren.( ik wacht af of dit niet de zoveelste loze belofte is )
Ze zeggen dat ze coulant zijn en dat ik April en mei niet hoef te betalen.
Dat zou een compensatie zijn van 21 dagen want de rest van de tijd had ik geen internet dus hoefde ik toch al niet te betalen.
Ik vind de compensatie veel te weinig omdat ik meer dan een maand zonder internet zat en door hun steeds aan het lijntje gehouden werd.
Ik heb wel kosten gemaakt en me vreselijk geërgerd aan dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik pas in juli weer moet betalen.
Dan krijg ik nog maar ongeveer € 35,00 vergoeding maar ik moet het er dan maar mee doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W Dijk