Klacht: Geen interesse om een wasmachine te verkopen.

Teunpuntnl op 04 december 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn partner en ik wilde een nieuw wasmachine kopen voor ons nieuwe appartement, om te voorkomen dat we wellicht ellende zouden krijgen met een 2ehands.
Eenmaal aangekomen bij de Mediamarkt in Ede centrum moesten we behoorlijk lang wachten op hulp, terwijl we al een keuze hadden gemaakt, en dat ook aangegeven hadden, maar de ene verkoper verwees ons naar een ander, maar die was druk met een klant.
Andere verkopers waren aan het doen alsof ze druk bezig waren, en toonden totaal geen interesse om ons iets te verkopen.
De verkoper deed ook andere klanten voor ons laten gaan, en was nog steeds niet bereid om ons te helpen met een nieuw wasmachine.
Na ongeveer een uur en een Kwartier zijn we maar huiswaarts gegaan, zonder wasmachine, die we maar via bol.com hebben besteld.
Het machine was hier trouwens ook nog eens goedkoper, en wordt morgen bij ons afgeleverd.
Heel erg jammer dat dit zo moest gaan Mediamarkt!!!
Komt dit omdat we Engels aan het praten waren,omdat mijn vriendin uit Roemenië Komt???

Ik zou op zijn minst verontschuldigen tegen mijn vriendin laten maken, en de verkopers bij mediamarkt Ede centrum een keer achter hun vodden aanzitten en wat fatsoen bij brengen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teunpuntnl