Klacht: Geen intercity meer naar Amsterdam Lelylaan

op 17 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Met de nieuwe dienstregeling die in Dec 2016 ingaat vervalt de intercity naar Amsterdam Lelylaan. Dit betekent 20 min langer onderweg met een sprinter (!) van Den Haag naar Amsterdam, of 2 keer overstappen, met een paar min overstaptijd (is een trein 2 minuten te laat mis je je overstap) en een vouwfiets geen succes in de spits. Top idee die nieuwe dienstregeling….

Een blijvende intercity verbinding naar Amsterdam Lelylaan.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 13:27 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 31 oktober 2016 om 13:40 geantwoord

Opgelost zegt NS. Het antwoord van de klantenservice van NS was als volgt: met de nieuwe dienstregeling verandert er voor iedereen wel iets, heel vervelend voor u, nieuwe dienstregeling gebaseerd op reizigersstromen (er staat tenslotte nooit iemand op station Lelylaan), klacht is doorgegeven aan de betreffende afdeling. Prima standaard antwoord dus, waar ik helemaal niet mee geholpen ben.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneDH