Klacht: Geen intercity meer naar Amsterdam Lelylaan

op 17 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met de nieuwe dienstregeling die in Dec 2016 ingaat vervalt de intercity naar Amsterdam Lelylaan. Dit betekent 20 min langer onderweg met een sprinter (!) van Den Haag naar Amsterdam, of 2 keer overstappen, met een paar min overstaptijd (is een trein 2 minuten te laat mis je je overstap) en een vouwfiets geen succes in de spits. Top idee die nieuwe dienstregeling….

Gewenste Oplossing:

Een blijvende intercity verbinding naar Amsterdam Lelylaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Heeft op 31 oktober 2016 om 13:40 geantwoord

Opgelost zegt NS. Het antwoord van de klantenservice van NS was als volgt: met de nieuwe dienstregeling verandert er voor iedereen wel iets, heel vervelend voor u, nieuwe dienstregeling gebaseerd op reizigersstromen (er staat tenslotte nooit iemand op station Lelylaan), klacht is doorgegeven aan de betreffende afdeling. Prima standaard antwoord dus, waar ik helemaal niet mee geholpen ben.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneDH