Klacht: Geen interactieve tv meer

op 18 oktober 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Wij hebben sinds 06-10-2016 geen tv meer.Ik heb 3/4keer gebeld met online met als resultaat zeeer lange wachttijden en nog steeds geen beeld.
Het rare van alles is dat ik wel kan opnemen en de opname kan bekijken.We hebben Online vrijdag 14-10-2016 een brief gestuurd dat ze dit op zeer korte termijn gaan oplossen,anders zeg ik de hele boel op.Ben dit meer dan zat en geen verbetering zichtbaar.Kreeg op dinsdag 18-10-2016 een smsje met de mededeling dat mijn probleem in onderzoek is en daar koopik dus niks voor.Dit heeft lang genoeg geduurd.Hou mijn hart vast als eind oktober mijn telefoon rekening binnen krijg.Je zit gemiddeld 1,5 uur aan de telefoon met aanwijzingen die ik al tig keer gedaan heb.Bv modem resetten stroom van tv ontvanger afzetten gedurende 30 sec.Het mag niks baten met als gevolg nog steeds zwart beeld.Ben dr helemaal klaar mee en zo zijn er nog vele mensen de dupe van Online .Mvg Rob van Sas tel.0628727448

als alles eindelijk werkt zoals het hoort en compensatie krijg voor de telefoon rekening,want als alles gewoon werkt hoef ik online ook niet zovaak te bellen met heele lange wachttijden als gevolg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robvansas