Klacht: geen instalatie gedaan door monteur guideon(poging tot oplichting

op 07 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

monteur telaat gearriveerd enhad geen gereedschap engeenkabels of wat dan ook bij zich, wel een a4 met 20+verschillendemogelijkheden om ons meertelaten betalen dan de afspraak( bedrade instalatie 2maal tv internet en vaste lijn telefoon), meneer leende een boormachine van ons maar 2 schroeven in de achterwand draaien lukte hem niet,(hangt nog steeds aan een ty wrap( verderbelde hij met instalateur om ons meer te laten betalen???? heb dit gemeld aan hem en bij telfort en bij guideon, ,)pogiing tot oplichting, geen vast telefoon ( nu 7-7-2016, slecyt internet door dat we zelf ( beide zijn chronisch zieke en invalide) draden dr hethele huis hebben liggen9 met 3 katten inhuis0 geen telefoon slecht internet, tv kastjes die zo warm worden dat je ze nieteens kan beetpakken, geen 24-7 internet wat we gemeld heaaden omdat we 4 hulp lijnen opinternet bemensen) geen telefoon kunen dus niet gebeld worden, dit nu 4 keer gemeld zowel bij telfort als bij guideon,maargeen respeons inde tussen tijd kpn opdracht gegeven om nieuwe instalatie galsvezel bedraad( voor 2 maal tv en internet plus vaste lijn) te verzorgen meerkosten worden bij telfort inrekening gebracht,( plus wetuge vordering a 220 pr uur( mininmaal een dag deel) -=880 euro!! omdat men niet deafspraken plus beloftes heeft nagekomen wat en slechte firma deze telfort!!!! om obver guideon monteur maar te zwijgen, steletje oplichters!!!!ikben er klaar mee!!!zulllen onze 6000 leden hier over melden datzeniet inzee moetengaan met telfort podemos nederland /c.g burger /g.k burger soekhoe

men reageerd niet nu 4e maal geklaagd ( mail) maar niet een keer een reactie, we zijner klaar mee,hoen dat pkpn wel zijnwerk kan doen en ons bedraadinternet en bedrade tv ( imaal boven en 1 maal beneden,) en vast elijn telefoon kan leveren!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door burgersoekhoetelfortguideon