Klacht: Geen inname goederen, omdat de bon er niet bij is.

op 20 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik wilde vandaag een rol stroomkabel voor buiten en wat knelkoppelingen terugbrengen, omdat ik deze niet nodig blijk te hebben. Helaas ben ik de bon kwijt.

Nadat het meisje achter de balie mij vriendelijk te woord had gestaan, vroeg ze aan een collega Hoe ze een bon terug kon halen uit het systeem. Volgens haar collega was dit een tijdrovende klus, waar ze beter niet aan kon beginnen, met als resultaat dat ze de producten niet terugnemen.

Ik heb mijn ongenoegen laten blijken aan meneer, Door hem duidelijk te maken dat wij de afgelopen 2 jaar letterlijk voor duizenden euro’s hebben gekocht bij dit filiaal en dat ik het ronduit een schandalige behandeling vind.

Wat mij betreft de laatste keer Karwei.

Het betreft hier het filiaal in Elsloo (LB)

Wanneer ik de producten alsnog kan inleveren en mijn geld terug krijg in contanten of in de vorm van een tegoedbon.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 22 september 2016 om 10:12 geantwoord

De bouwmarkt heeft dit met de klant geregeld.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Alle klachten die gemeld zijn door m.herens@home.nl