Klacht: Geen inleving

op 27 juni 2016 over DAS in de categorie Verzekering

Dat de adviseur van das rechtsbijstand geen inleving in de zaak heeft en zeer snel de zaak wou sluiten en de vaststellingsovereenkomst zaten een een aantal punten in dat zeer ongunstig voor ons was. Zoals geen optie om eerder weg te kunnen met behoud van de transitie vergoeding.en veel te laag ingezet met de transitievergoeding. En er zaten nog een aantal andere punten erin wat zeer ongunstig voor ons waren.Hierbij zijn we ook opzoek gegaan naar een andere advocaat omdat we geen goed gevoel hadden bij deze vaststellingsovereenkomst. En dat kregen we ook te horen van onze nieuwe advocaat.

Dat wij ons kosten die we hebben gemaakt voor de andere advocaat terug krijgen. Dat geeft een klein beetje voldoening van deze slopende zaak van ons die een jaar heeft geduurd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

Heeft op 01 juli 2016 om 15:41 geantwoord

Volgens das hebben hun wel zich aan de afspraken gehouden en snel geantwoord en wel goed onderhandeld met de tegen partij en het maximale eruit gehaald.Das snapte niet waarom ik niet naar een andere advocaat ben gegaan. Dus naar de extra kosten kan ik fluiten.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 27 juli 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte heer,

Vanwege privacy overwegingen onderhouden wij rechtstreeks contact met u en niet via deze website.

Er is op 8 juli 2016 wederom vanuit DAS, op directieniveau, schriftelijk naar u gereageerd naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl d.d. 1 juli 2016.

In deze brief hebben wij het standpunt van DAS verwoord.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Servicemanagement DAS

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Fluit