Klacht: Geen informatie, slechte

op 08 juni 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hoewel ik het liefst mijn boodschappen bij de locale slager, bakker etc. Doe, besloot ik extra inkopen te doen bij de Jumbo. Een van de kinderen ging het zilverkleurig bestek sparen en ik wilde graag het boek van Vught vol krijgen. Voor beide acties heb ik een aantal vrienden gevraagd. Zij allen spaarden enthousiast mee. Inmiddels zijn er 6 grote bestekken gekocht en liggen 12 volle boekjes te wachten. Er is al weken geen klein bestek te krijgen. Het personeel is zo slecht geïnformeerd dat de een zegt dat er na de actie online besteld kan worden en de ander zegt dat dat niet mogelijk is. Er komt volgens haar niets meer.
De plaatjes van Vught:
Een paar weken geleden kreeg je 5 plaatjes per boodschap! Helaas klopte dat niet. Aan het werd er gezegd dat ze geen plaatjes meer hadden. Ook afgelopen weekend , toen er ook 5 pakjes gegeven werden , werd er plotseling gezegd dat ik nog maar een pakje kreeg omdat ze er niet genoeg hadden.
U zult begrijpen dat ik nooit meer deelneem aan een actie van jullie. Ook geen vrienden vraag mee te sparen.
Misschien zou het raadzaam zijn om bij Albert Heijn te informeren hoe je zo’n actie moet aanpakken!! Daar krijg ik in juni keurig een pan nageleverd die tijdens de actie was uitverkocht.

Ben benieuwd naar uw reactie.
Marjet Pleijsier,
Klant Moleneindplein Vught.

Als er duidelijke informatie is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Pleijsier