Klacht: Geen informatie over inhoud verpakking

op 01 december 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag weer een keer boodschappen gedaan bij AH Eemplein Amersfoort. Dat doe ik zo eens in de twee maanden voor huishoudelijke artikelen. Mijn eten koop ik normaliter bij de natuurvoedingswinkel.
Een aanbieding van drie pakken Kleenex voor 2,99. Interessant. Hoeveel tissues zitten er dan in een pak? Staat nergens. Drie pakken aan elkaar geseald en verder geen informatie. Nou ja, ik neem het maar mee.
Boterhamzakjes groot, huismerk. Hoe groot is groot? Er staat niets, niet op het pak, niet op het prijskaartje. Geen inhoud, geen maten. Nou ja, ik neem het maar mee.
Page vochtig toiletpapier, maxiverpakking, 2,79. Hoeveel velletjes zitten daar dan in? Gewone verpakking is 42 velletjes voor 1,79. Wat is dan het voordeel? Op het prijskaartje staat 1 stuk. Op de verpakking staat niets. Ik heb er genoeg van en koop het niet. Volgende keer ga ik wel weer naar het Kruidvat. Daar zijn in ieder geval de prijzen beter.

Hoort er tegenwoordig niet meer op de verpakking te staan wat erin zit? Want dit vind ik heel ondoorzichtig. Het is onmogelijk om precies te weten wat je koopt en voor welke prijs.

Als ik uitleg krijg waarom er niet op de verpakking en de prijskaartjes staat wat er precies in de verpakking zit, en als ik te horen krijg dat dit gaat worden gecorrigeerd.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joygrace33