Klacht: “Geen info over bestelling”

op 09 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 september 2016 een bestelling met nr. 1609122325127633 voor
€ 35,15 gedaan en betaald met Paypal.
Tot op heden, 5 oktober 2016, nog niets ontvangen!
Op de website van MiniInthebox geen enkele info over mijn bestelling!

Gewenste Oplossing:

Als ik info over mijn bestelling ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant Ben Drenth,

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2016-09-18. Het trackingnummer is RC431264745NL.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RC431264745NL
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
William
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door BenDr