Klacht: geen info bij uitval trein

op 24 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteren reed er geen trein tussen Utrecht en Driebergen/Zeist.
Er werd gemeld dat er snelbussen werden ingezet, maar niemand wist ervan.(als er al mensen waren om het aan te vragen. Uiteindelijk met gewone bus richting Wageningen genomen en uitgestapt bij station. Kon dus mijn 40% korting kaart ook niet gebruiken

Zorgen dat er mensen zijn die je welwijs maken en weten waar ze je heen moeten sturen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 11 oktober 2016 om 07:39 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door n matsinger