Klacht: Geen idee wanneer bezorging

op 03 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv besteld ze zeiden 2 dagen levert duurt 7 dagen nu moet ik gehele dag thuis blijven omdat ik nu nog niet weet hoelaat ze komen .waarom gehele dag vrij nemen als ieder ander bedrijf wel tyden kan zeggen .

Gewenste Oplossing:

Bij bestellen weet wanneer levering is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Engelkamp-Zwemmer,

Uit controle van de gegevens is gebleken dat uw order werd aangemeld door uw leverancier. Bij deze ordersoort worden geen automatische e-mails en/of SMS-en naar de eindgebruiker verstuurd. Dit is dan ook de reden dat er geen Track&Trace voor u beschikbaar was.

Uiteraard kunt u de koerier volgen via ons Track&Trace-platform. Ik heb u een e-mail gestuurd met daarin de link en het Track&Trace nummer.

De koerier wordt tussen 11:00-11:30 uur bij u verwacht.

Verder wens ik u alvast veel plezier met uw nieuwe TV en een fijn weekend!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Goddesspower