Klacht: Geen hulp verlenen.

De heer van Andel op 27 december 2019 over Politie in de categorie Overheid

Op 26-12-2019 had ik mijzelf buiten gesloten. Omdat er even niemand beschikbaar was met een reservesleutel heb ik besloten om de politie van mijn gemeente te benaderen en om hulp te vragen. De agente welke mijn melding aannam heb ik verteld dat ik mijzelf had buitengesloten zonder jas, maar de agent in kwestie klonk al verveeld door de telefoon en had duidelijk geen empatisch vermogen: ook ben ik ontevreden over het feit dat de politie als motto heeft “ waakzaam en dienbaar”, maar vervolgens elke medewerking weigert. Ik moet zeggen dat ik meer medewerking van de politie had verwacht.

De agent in kwestie welke mijn melding heeft aangehoord een officiële waarschuwing geven voor de negativiteit in haar stem. Verder is de politie er om burgers te helpen: ik zou het op prijs stellen als zij dat dan ook doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De heer van Andel