Klacht: Geen hulp personeel en personeel wat schopt tegen speelgoed!

FamilieA op 09 april 2018 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Vanmiddag geweest na op internet gezocht te hebben op stepjes voor onze dochter. Eenmaal in de winkel de medewerkster gevraagd of er een roze Volare step was.
Zuchtend ( de dames stonden zo gezellig te kletsen bij de kassa) . Ze pakte een scanner of iets met flink gebarsten scherm. Nee niks zei mevrouw… Goh alweer niet , en op internet wel in jullie filiaal aanwezig. Mevrouw net als ik maatje meer was te moe om even mee te lopen . Draaide zich om en kletste vrolijk verder!

De manager maar aangesproken ( per toeval zag ik dat er een Puky doos step stond ) en er twee voorraad kaartjes aan een zwarte step van Volare vast zaten!

Er bleek dus WEL een nieuwe te staan en showroom modellen . Ook bleek dus dat deze showroom modellen ook verkocht werden !

Goh…. Mevrouw gaf aan dat er niks te koop was …

Ondertussen had mijn dochter de roze step op de grond gelegd omdat ik even naar de puky doos ging kijken.

Komt mevrouw kassa aan en schopt deze roze Volare showroom model zo hard aan de kant! ASOCIAAL en chagerijnig!!! We schrokken er van.
Ook niet de eerste keer. Deze dame is altijd chagerijnig.
Ik werd zelf chagerijnig van deze medewerkster! Verschrikkelijk mens! Dat in een speelgoedwinkel. Ieder kan een slechte dag hebben , maar deze dame is altijd niet vrolijk.

Normaal zou ik de moeite niet nemen om dit te schrijven maar zelfs mijn dochter van drie schrok van de harde schop tegen de step.

Dus om even terug te komen op mijn klaagverhaal…

Probeerde de manager , het zojuist mishandelde stepje van dik 60.- aan mij te verkopen met 15% korting!!! De lak eraf!

Nee ! Ik heb het deze man gelijk gezegd, dat dit geschopte en zwaar beschadigde stepje te min is voor mijn dochter gezien het bedrag. Ik heb de puky mee genomen want die was met 50% korting !!!! Nieuw in doos!! ( Er was toch geen step ­čśë )

Echt schandalig hoe laks jullie zijn naar klanten toe . Ik was niet de enigste.

Advies. Zorg dat je voorraad hebt en wat vriendelijker personeel dat wel gemotiveerd is. Triest figuur echt zeker omdat mijn dochtertje schrok van het schoppen tegen de step!!!

Mij zien jullie niet meer!!

Dit bericht plaats ik ook klacht.nl in de hoop dat er zeker excuus naar mijn dochtertje van 3 wordt gemaakt!!

Excuses aan mij en mijn dochter van 3. Toch te gek voor woorden dat in een speelgoedwinkel een kind zo moet schrikken omdat deze medewerkster zo schopt tegen het stepje!!! Wat men nog probeert je aan te smeren ook!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door