Klacht: Geen hulp bij activeren voucher

op 21 december 2017 over Printer pix in de categorie Computerwinkels

Beste,

Ik heb een voucher gekocht via groupon op 8 december.
Na 4 dagen wachten ging de code nog altijd niet.
Ik kreeg de melding (en nu nog altijd) ‘Discount Code Expired/Unrecognised.’.
Hierna heb ik via mail contact opgenomen zonder echt concrete hulp te krijgen behalve de standaard procedures die ik al 5 keer had uitgevoerd.
Daarna heb ik telefonisch contact opgenomen met een Franstalig persoon die geen geduld had en onbeschoft was.
Dit was op 13 december om 16u12.
Diezelfde persoon beloofde tegen vrijdag 15 december een nieuwe code te sturen zodanig dat ik mijn cadeau kon bestellen en deze voor kerst laten toekomen.
De persoon in kwestie heb ik niet gehoord, noch heb ik een mail ontvangen, waardoor ik genoodzaakt was om de volle pot te betalen voor mijn aankoop.
Ik bestelde de voucher 1x gepersonaliseerde metal print 28 x 35,4 cm.
Voucherwaarde: € 75,95
Bedrag betaald: € 5,99
Ik heb zelf 65.51 euro moeten betalen voor mijn aankoop aangezien jullie mij niet hielpen na meermaals mailen en telefonisch contact.
Het gaat om dit order:

Orde #: 14234774
Bestel Date: 15-12-2017 19:44:04
Payment Status: Paid

Graag dus een uitleg hoe dit komt, een terugbetaling van mijn som namelijk 65.51 euro en de foto die ik wou geleverd voor 24 december zoals jullie beloofd hadden met mijn aangekochte voucher van 5.99 euro.

Met vriendelijke groeten,

Gesquiere Glenn

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Printer pix

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Printer pix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glenn Gesquiere