Mijn Klacht:
Wij hebben op 8 oktober jl een zak hondenvoer besteld. Op 17 oktober zelf een mail gestuurd dat wij het voer nog steeds niet ontvangen hebben. Toen kreeg ik als reactie dat het voer 18 oktober verstuurd zou worden.
Op 24 oktober nogmaals mail gestuurd dat wij nog steeds niets hebben ontvangen. Tussendoor geprobeerd te bellen, maar voicemail.
Op 26 oktober weer gemaild dat wij het geld terug willen ontvangen, aangezien zij amper reageren en wij het voer nog steeds niet ontvangen hebben.
Op 26 oktober een reactie terug dat er een voorraad fout was en dat zij onze bestelling geannuleerd hebben en het betaalde bedrag zou via de bank terug betaald worden.
Helaas niets ontvangen.
Op 2 november, 9 november en 23 november weer gemaild, maar helaas.
Nu blijkt dat de website offline is ivm overname.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag het betaalde bedrag terug gestort hebben, zoals afgesproken.
