Klacht: geen home mail

op 02 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 22-06 heb ik me opnieuw aangemeld bij Ziggo , van af deze datum heb ik geen home mail . wel 10 x gebeld met Ziggo en zelfs een taak nr gekregen van een medewerker van Ziggo ( nr 23519919 ) dan op 1 Juli brief ontvangen van Clemens Nieuweboer dat ze me wilden spreken via de telefoon , is dus niet gebeurd.Maar ik heb al 10 x gebeld met Ziggo er werd van alles beloofd maar mailen en ontvangen kan ik nog steeds niet.
vandaag 02- 07 -2017 weer gebeld en weer hoorde ik dat ik maar moest wachten en toen werd de telefoon op de haak gegooid . geweldige Service dus.

wanneer ik weer gewoon kan mailen en ontvangen

Reactie van de melder van de klacht Rob Nobels

1 maand geleden - ik begrijp niet waarom Ziggo mij wel binnen haalt en dan uiterst moeilijk doet . als je naar Ziggo belt krijg je altijd een ander persoon aan de telefoon . Je moet dan je hele verhaal opnieuw vertellen en uit eindelijk , u wordt teruggebeld , in mijn geval duurt het al meer dan 10 dagen en wat de reden is volgens mij weten ze het zelf niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Nobels