Klacht: Geen hoesjes gekregen

op 17 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 9 april mijn hoesjes betaalt en ik heb ze nog altijd niet na 21 werkdagen.. Wat heel raar is wnt elke keer als ik het bestel is het altijd op tijd. De klantenservice antwoorden eerst maar nu niet meer en ik kan het ook niet tracen want dat blokeerd

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn hoesjes krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 mei 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Fernandez

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox .com

Alle klachten die gemeld zijn door Ines fernandez