Klacht: Geen herinneringen?

op 09 juli 2012 over Agis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het kan wel eens voorkomen dat een rekening op de plank blijft liggen. Dat is mij dus overkomen door een overlijdensgeval in de familie. Agis had van mij nog een bedrag te goed a raison van 74.85 euro. Een maand later ontvang ik van GGN een aanmaning met daarin de vraag of ik even 118.89 wil aftikken.

Hierop heb ik een bezwaar ingediend omdat ik geen herinnering heb ontvangen. (Het bedrag was inmiddels vreemdgenoeg opgelopen tot 119,05) GGN beweerd dat Agis niet verplicht is om een herinnering te sturen. Of ze dat wel of niet verplicht zijn zal me worst wezen. Het is nu eenmaal gebruikelijk dit te doen.

Agis is sowieso een klant kwijt die al sinds zijn geboorte is verzekerd bij Agis. Als je zo met je klanten omgaat dan verdien je het wat mij betreft om failliet te gaan.

Gewenste Oplossing:

Schriftelijke excuses met de schriftelijke bevestiging dat zij voortaan weer gewoon herinneringen sturen. Met een oplossing ben ik sowieso niet tevreden want ik stap over. Ik ben geschokt door de handelswijze van agis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Agis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door db91