Klacht: Geen gratis product in actieweek

op 13 september 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Deze klacht is dus ook al naar domino’s gegaan zonder serieuze reactie:

Bij deze nogmaals mijn klacht waar niet serieus mee omgegaan wordt en wat mij bij een principe kwestie betreft.
Ik bestel afgelopen zaterdag 2 pizza’s. Op de radio vernemen wij dat je bij 2 pizza’s gratis een cholade lava cake ontvangt. Nu weet ik dat je normaliter een actiecode online in moet voeren echter de code vinden zowel mijn partner als ik niet. Aangezien er duidelijk staat dat je een product gratis ontvangt gaan wij er dan maar vanuit dat wij deze gratis bijgeleverd krijgen. Dit blijkt echter niet het geval. Iets wat ik vreemd vind want als er bij een andere winkel iets gratis beloofd wordt hoef je daar geen moeite voor te doen.
Hierop heb ik direct contact opgenomen met betreffende franchiser die zich er in mijn ogen makkelijk vanaf maakt aangezien de actie bedacht is door domino’s Nederland en niks voor ons kan betekenen. Goede klachtenafwikkeling zeg!! Als ik dat op mijn werk zou doen weet ik wel wat er gebeurt!
Er had op zijn minst een excuses kunnen komen met een gratis product! Beloof anders niets als je het toch niet nakomt!
Vervolgens contact via de messenger met domino’s Nederland. Hier wijzen ze naar de winkel en kunnen niks doen. Van een keten als domino’s had ik op zijn minst een normale klachtenafwikkeling verwacht. Ik verzocht volgens om een e-mail adres van Australië. Ook dit is niet mogelijk met als gevolg dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is dat ik uitwijk naar social media. Dit ga ik dan ook maar doen met daarin jullie reacties. Het was zo makkelijk om dit af te wikkelen en dat is serieus nagelaten. Erg jammer want ik was altijd erg tevreden over jullie.

Als ik verneem wat hier mis is gegaan. We hebben met 2 man gezocht naar een actiecode wat eigenlijk al te gek is voor woorden. Als je iets gratis beloofd moet je het ook leveren en zou je hier niet om moeten vragen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzan1981