Klacht: Geen goedkeuring/overleg voor dure reparatie

op 31 januari 2014 over Crawford in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook hier een probleem met een dure reparatie (€262,39) naast een jaarlijks onderhoud, waar geen goedkeuring/overleg voor is gegeven. Bovendien was er al een dure reparatie geweest 8 weken geleden, waar deze “defecten” in het geheel niet opgemerkt zijn en deze volgens de monteur echt noodzakelijk waren voor het goed functioneren van de deur?

Gewenste Oplossing:

Creditnota voor het volledige reparatiebedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crawford

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crawford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sverweij74