Klacht: Geen goederen en geen geld

op 22 februari 2018 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Op 21 januari een spiegel besteld. Levertermijn zou 5-10 werkdagen zijn, maar na 3 weken nog steeds geen spiegel. Toen ik had gebeld gaven ze aan dat ze deze nog moesten bestellen!

Na weer een week wachten heb ik de order geannuleerd. Inmiddels nog steeds geen geld retour en we zijn vanaf plaatsing order al 5 weken verder, zonder spiegel en zonder geld.

Meerdere keren gesommeerd dat ze mijn geld terug moeten storten, maar zij houden vast aan het feit dat in hun voorwaarden staat dat dit 14 dagen kan duren vanaf annuleren, echter houden ze al 5 weken ons geld vast zonder iets te leveren.

Het gaat om 150,- dus het is ook niet een klein bedrag.
Toen ik ze afgelopen week belde voor de 4x (telkens een uur wachttijd), zei de man aan de telefoon dat hij niks voor me kan doen en dat het voor 1 maart op de rekening zou staan en toen hing hij op. Ik vroeg naar zijn baas, maar kwam geen stap verder.

Slechtste service ever en wat een oplichters!

Als ik mijn geld retour heb.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lil.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lil.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kaarrr