Klacht: geen goede uitleg met telefoon abonnement met vodafoon

op 09 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb gebeld met Ziggo voor het afsluiten van een telefoonpakket.
Ik werd doorverwezen naar vodafoon.
Ik heb wel de vraag gesteld of de extra’s dan ook van toepassing waren zoals dubbele bundel van 500MB naar 1GB en het extra Tv pakket.
Mij werd dat toegezegd dat het zo was en dat na een aantal weken ik een SMS zal krijgen hierover.Nu een maand later maar eens even gaan bellen, en u raad het al. Neeee. U moet een betaald internet pakket hebben wil dit gelden. Maar hoe kan ik dat in godsnaam weten als dat niet in de uitleg naar voren is gekomen. Ik ben dan wel op leeftijd maar nog niet seniel dat ik dingen niet meer goed begrijpt.Ik hoop dat u hiet nog eens goed naar wil gaan kijken, want ik vind dit echt heel erg.
Met vriendelijke groet Marjan van der Linden van Dam

Gewenste Oplossing:

In mijn ogen is de enige oplossing het nakomen van toegezegde afspraken.
De medewerkster gaf ook al aan dit heel vervelend te vinden maar zelf niets kon doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MarjanvanDam

5 dagen geleden - Nog steeds goede oplossing aan geboden

Alle klachten die gemeld zijn door MarjanvanDam