Klacht: Geen goede uitleg gehad in giesbeek

op 27 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben in Giesbeek geweest en heb me laten informeren over glasvezel.
De personen die er stonden heb ik mij verhaal verteld, dat wij op twee huisnummers wonen en dat we twee provideres UPC en KPN hebben en dat wij terug wilde naar één adres (5 tv’s en centrale met 6 telefoon’s) omdat één huisnummer onbewoonbaar is verklaard door de gemeente. Dit was allemaal mogelijk en de beste oplossing was Telfort. Nu is dit 16 januari aangesloten alles werkt prima nadat er twee monteurs van Guidion zijn langs geweest( de eerste mag niet boren na veel heen en weer gebeld en tweede monteur)alles is niet netjes achter gelaten moest zelf de kabels opruimen.
Nu blijkt dat Telfort maar per woonadres één opneem kastje verstuurd terwijl dit er twee moeten zijn.
Telfort zegt dat er sprake is geweest was een mis communicatie, volgens mij is hier geen sprake van want ik heb heel veel gebeld en gemaild of alles wel duidelijk was omdat wij zo groot wonen en volgens Telfort kon ze dit allemaal aanleggen, nou niet dus,
Ik zou dolgraag een oplossing willen en wel door een tweede opneemkasje te sturen. Nu is mij vraag kunnen jullie nog iets voor mij betekenen want ik wilde dat ik nooooit aan glasvezel was begonnen.

Dat Telfort zo klantvriendelijk is, en een tweede opneem kastje stuurt en dat ik deze kosteloos krijg voor alle heen en weer gebel en ....ergenis

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Boogman