Klacht: geen goede service

op 19 juni 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Het versturen van rekeningen gaat mis bij de post of bij famed en na een telefoontje krijg ik zelf de schuld en onmiddelijk een dreigbrief dat ik moet gaan betalen. verschrikkelijke Amerikaanse toestanden. bah

aangezien ik bij de betalingsregeling ook nog eens 50! euro extra moet betalen, ga ik dit bedrag maar over maken. er is geen oplossing. je hebt als consument geen keus. wanneer dringt dat door? daar helpen dit soort klachtgeneuzel sites ook niet bij

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

4 maanden geleden - Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Wij hebben met u gesproken en u gaf aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 23 juni 2017 om 11:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne schaminée