Klacht: Geen goede service

op 21 mei 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

donderdag 19 mei jl zou mijn partner zijn pakket krijgen tussen 18.20 en 20.20 uur. Meneer de chauffeur belde (netjes) om 20.20 uur dat hij de straat niet kon vinden, de tomtom stuurde hem een hele andere kant op en kwam niet verder. Ik heb deze meneer een dichtstbijzijnde ander adres gegeven, ook dat kon de tomtom niet vinden. Samen met mijn partner hebben we toen besloten om naar een neutrale plek te gaan (parkeerplaats bij 2 supermarkten), ook omdat meneer niet uit deze buurt komt en dus geen wegen kent) om daar zijn pakket op te halen. Dit is natuurlijk de bedoeling en wil dit dus heel graag melden.

Gewenste Oplossing:

We hebben hier nu geen probleem van gemaakt omdat het pakket erg belangrijk is. Wij gaan er vanuit dat dit niet meer gebeurt en dat alle apparatuur van jullie chauffeurs in orde zijn. Het moet niet zo zijn dat wij aangeven om het pakket thuis af te leveren en vervolgens het toch ergens moeten gaan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 24091988