Klacht: Geen (goede) reactie op klacht te late levering

op 08 mei 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week maandag een paar schoenen besteld, deze zouden op of voor afgelopen vrijdag 5 mei geleverd moeten worden. Dit is helaas niet gebeurd, waarna ik contact heb gezocht met iemand van t bedrijf d.m.v chat. Deze persoon heeft geen antwoord gegeven op mijn vraag en zei diredt dat ik contact kon opzoeken met de nederlandstalige medewerkers. (Terwijl ik gewoon in het Engels heb gecommuniceerd en we elkaar goed konden begrijpen). Ik heb vervolgens een mailtje gestuurd naar asos NL, (want chatten was niet mogelijk) ik ontving direcht een mailtje terug met dat ze z.s.m contact met mij zouden opnemen en dat is niet gebeurd.
Ben zeer ontevreden over de gang van zaken van t bedrijf/ medewerkers.

Gewenste Oplossing:

Als ze mij kunnen verzekeren dat het pakketje z.s.m geleverd zal worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sofia321