Klacht: geen goede gehoortoestellen

op 29 november 2017 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Een jaar geleden ben ik in handen gevallen van deze organisatie. inmiddels na ongeveer 14 bezoeken aan diverse vestigingen is er nog steeds geen licht aan het einde van de tunnel. de gehoorapparaten die er zijn geleverd zijn niet af testellen voor mijn problemen. Al diverse malen heb ik verzocht de zaken terug te nemen zodat ik naar een andere audioloog kan. Op dit verzoek word tot op heden niet of afwijzend gereageerd

Indien deze mensen toegeven dat ze mijn gehoorproblemen niet op kunnen lossen, zij hun spullen terug nemen, restitutie van het door mij en de zorgverzekering betaalde rekeningen, zodat ik in staat ben naar een andere (lees betere) audicien te gaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

Bericht van Beter horen

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Ast, Wij hebben u inmiddels een schriftelijke reactie toegestuurd die u deze week zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

Bericht van Beter horen

6 maanden geleden - Geachte mevrouw van Ast, Naar aanleiding van uw laatste bezoek aan onze vestiging vertrouwen wij erop alles naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beter Horen

Alle klachten die gemeld zijn door annavanast