Klacht: Geen goede bezorging

op 26 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week gebeld, ik heb alleen de weekend krant en kreeg de hele week de krant. Is niet gestopt weer de hele week en als klap op de vuurpijl vandaag de krant zonder bijlagen, vrouw en weekend bijlagen waar ook de prijspuzzel in staat. Ik baal hier verschrikkelijk van.

Gewenste Oplossing:

Als alles gaat zoals het moet gaan. Sorry maar ik vind dit zo vervelend voor het weekend. Do er iets aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 november 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Zwan - Blok,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de hele week de krant te ontvangen en op zaterdag geen bijlagen gekregen te hebben.

Ik kan mij voorstellen dat u als abonnee probleemloos de krant en bijlagen wilt ontvangen. Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst over de foutieve bezorging en gemiste bijlagen om ervoor te zorgen dat dit in het vervolg niet meer voorkomt. Ook sturen wij u de bijlagen Vrouw en Vrij van het afgelopen weekend na.

Alsvast een fijne week.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Agata